Adreswijziging - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van marloes2suriname - WaarBenJij.nu Adreswijziging - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van marloes2suriname - WaarBenJij.nu

Adreswijziging

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

22 Juni 2008 | Suriname, Paramaribo

Vanaf morgen hebben we een nieuw adres:

Mozartstraat 118
Paramaribo


  • 23 Juni 2008 - 21:02

    Toke:

    Hoi Marloes,ik heb je nieuwe adres
    genoteerd,dus kan je een kaartje verwachten!
    Enne....nog gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
    Ik was vanmiddag even bij haar op de koffie toen jij belde.
    a.s.zondag gaan we het nog eventjes gezellig maken in de Kleine Jan en drinken we een borrel op Sara!
    Het ga je goed Marloes.
    groetjes Toke.

  • 29 Juni 2008 - 09:53

    Jane:

    eindelijk weer een berichtje, begreep er niks van dat ik niets hoorde. LEUK dat je het zo naar je zin hebt. alles gatt hier zo ze gangetje. We hebben een nieuwe collega op de donderdagavond Yvonne, heel aardig en gezellig. Verder weer een gezellige tijd en tot schrijfs.

  • 29 Juni 2008 - 09:54

    Jane:

    eindelijk weer een berichtje, begreep er niks van dat ik niets hoorde. LEUK dat je het zo naar je zin hebt. alles gatt hier zo ze gangetje. We hebben een nieuwe collega op de donderdagavond Yvonne, heel aardig en gezellig. Verder weer een gezellige tijd en tot schrijfs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2008

De laatste ronde...

02 Juli 2008

Bekende voetballers, feestjes, stage en verhuisd!

22 Juni 2008

Adreswijziging

17 Juni 2008

Oranjegekte

06 Juni 2008

Een weekje Vic...

Actief sinds 16 Maart 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 11940

Voorgaande reizen:

03 Mei 2008 - 02 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: